Mama Lobke
#graphicdesign
#creativeconsultancy
#illustration
#artdirection
#webdesign
Lobke Gielkens is een creatieve duizendpoot. Ze is copywriter, (auteur van drie boeken) communicatiecoach, workshopgever, podcastmaker én familie-influencer via social media en haar persoonlijke blog. Maar Lobke zag door de bomen het bos niet meer en vroeg Kantoor Kontent om naast structuur ook een less-is-more principe in te voeren in haar online content.
Tijdens enkele strategische sessies zorgden we voor een vereenvoudiging van haar merkstrategie en een duidelijker onderscheid in haar aanbod. We hielpen haar om voor een less-is-more aanpak te kiezen, zodat haar diensten duidelijker én sterker naar voren komen.
Vanuit diezelfde insteek ontwierpen we een bold huisstijl: kleurrijk, speels én toch professioneel. We werkten dit door in stickers en visitekaartjes.
Omdat Lobke zelf vlot overweg kan met Squarespace en Canva, koos ze ervoor om haar website zelf te bouwen maar door ons te laten ontwerpen. We maakten ook een mock-up van haar Instagramprofiel, zodat ze meteen een idee had van hoe haar huisstijl zich online vertaalt en gaven haar praktische voorbeelden en assests mee om zelf mee verder te werken in haar eigen Canva
Lobke combineerde onze strategische sessies met het brandingtraject ‘M’, een project waar we nog altijd vrolijk op terugkijken!
Wat doet Kantoor Kontent?
Ontwerp logo, kleurbepaling, huisstijlgids
Ontwerp visitekaartje, stickers & assest voor Canva.
Merkstrategie bepaling
Ontwerp website + Squarespace hulp op afstand.
Ontwerp social media materiaal (Instagram feed, stories, facebookbanners,…)